نمایشگاه صنایع ساختمانی در استان خوزستان آغاز به کار کرد!

رئیس سازمان نظام مهندسی استان خوزستان در افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی این استان، چنین بیان کرد:

این نمایشگاه محلی برای معرفی بهترین های این صنعت است. تنها محصولاتی به این نمایشگاه راه پیدا می کنند که شاخص های استاندارد و رعایت کیفیت را رعایت کرده باشند. این نمایشگاه جایگاهی مناسب جهت تبادل اطلاعات و دست پیدا کردن به پدیده های جدید صنعت ساختمانی است.

کوروش خواجوی در ادامه چنین گفت:

” مشارکت کسانی که در عرضه ی ساخت و ساز مشغول هستند باعث می شود تا این نمایشگاه به جایگاه مناسبی برای معرفی محصولات نوین و توانایی واحدهای تولیدی تبدیل شود و زمینه را برای دست یابی به بازارهای جدیدتر فراهم خواهد کرد. در این دوره از نمایشگاه، 90 شرکت از استان های مختلف شرکت کرده اند که مهلت بی نظیری برای تبادل نظر شرکت کنندگان و مشتریان این صنایع است.”

وی در ادامه چنین گفت: صنعت ساختمانی می تواند اثر خیلی خوبی بر درآمد تولید ناخالص داخلی بگذارد و از طرفی دیگر، شغل ایجاد می کند و نیروی عظیم فنی و مهندسی استان را به کار خواهد گرفت.

این نمایشگاه از تاریخ 2 تا 5 آذر دایر خواهد بود و حضور برای علاقه مندان آزاد است. شما می توانید از ساعت 15 الی 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز مراجعه کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.