شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران

شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران


شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران

تهران به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران، و به عنوان پرتراکم ترین شهر کشور، سالانه آمار ساخت و ساز بسیار بالایی دارد. با توجه به شمار فزاینده مهاجران به تهران و حومه، این آمار بالا طبیعی است. جالب اینکه با وجود تمام این ساخت و ساز ها هنوز مشکلات مربوط به کمبود مسکن در تهران وجود دارد!

برای مثال فقط در نیمه اول سال جاری آمار ساخت و ساز و در تهران که تازه نسبت به سال قبل 19 درصد هم کاهش داشته، عددی بالغ بر حدود 24هزار واحد ساختمانی است! و این عدد صرفا محدود به ساخت و سازهایی است که توانسته اند پروانه ساخت بگیرند. چراکه شمار ساختمان هایی که در صف دریافت پروانه هستند هم بسیار زیادتر از اینها است. این آمار و ارقام به خوبی نشان می دهد که بازار ساخت و ساز در تهران، با وجود رکودی که در چند سال اخیر تجربه کرده، هنوز هم یکی از داغ ترین بازارهای کسب و کار است.

بازار ساخت و ساز به عنوان یک بازار گسترده، کسب و کارهای بسیار زیادی را شامل می شود. از فروشندگان مصالح ساختمانی گرفته تا فروشندگان محصولات برقی، تزئینی ساختمانی، دکوراسیون داخلی، مهندسان و حتی سرمایه گذاران و افرادی که تمایل به مشارکت در ساخت دارند.

از این رو دسترسی داشتن به یک بانک اطلاعاتی جامع از شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران می تواند اهمیت بسیار زیادی در بازاریابی هدف بسیاری از کسب و کارها داشته باشد.

 

بازاریابی ساخت و ساز

بازاریابی در دنیای امروز به قدری اهمیت پیدا کرده که عملا به یک علم تبدیل شده است. تجربه ثابت کرده است که کسب و کارهایی که در زمینه بازاریابی گسترده موفقیت زیادی به دست نیاورده اند، رفته رفته حذف شده اند و جای خود را به دیگران داده اند.

بازاریابی از ارکان اساسی و اولیه هر کسب و کاری است. موفق ترین کسب و کارها، بازاریابی را حتی پیش از شروع به کار عملی آغاز می کنند تا با داشتن یک بازار هدف مطمئن وارد کار شوند.

علم بازاریابی بسیار گسترده است. امروزه ابزارهای بازارایابی بسیاری در دسترس کسب و کارها قرار گرفته. از تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد های تبلیغاتی گرفته، تا چاپ بنر و تراکت که ساده ترین روش هستند. علاوه بر آن امروزه بازاریابی شبکه های مجازی هم ثابت کرده که می تواند تأثیر به سزایی در رونق کسب و کار داشته باشد.

اما در بین تمام روش های نوین و سنتی بازاریابی، بازاریابی تلفنی و پیامکی هنوز با قدرت یکی از بهترین روش ها است.

 

انواع روش های بازار یابی عبارتند از:

 

بازاریابی تلفنی

 

بازاریابی دهان به دهان

 

بازاریابی معاملاتی

 

بازاریابی الکترونیکی

 

بازاریابی با تبلیغات

 

بازاریابی رابطه ای

 

بازاریابی مخفی

 

در تمام این روش های بازاریابی شما به شناخت مخاطب هدف، و بعد از آن دسترسی به آنها نیاز دارید. در کسب و کارهای کوچکتری که وقت زیادی برای بازاریابی دارند، روش های سنتی تری مانند بازاریابی دهان به دهان یا معاملاتی می تواند مفید باشد. اما خیلی طول می کشد که شما بخواهید از طریق معاملاتی که انجام می دهید، یا حسن انجام کارتان مشتری های زیادی به دست بیاورید.

امروزه موفق‌ترین کسب و کارها در زمینه بازاریابی آنهایی هستند که می توانند به تعداد مخاطب بسیار زیاد در کمترین زمان دسترسی داشته باشند. هرچه بانک مشتری های شما بیشتر باشد، احتمال دریافت سفارش کار هم بالاتر می رود. در این راستا دسترسی داشتن به بانک اطلاعاتی مخاطبان هدف می تواند تأثیر بسیار زیادی در سرعت رشد و گسترش بازار کار شما داشته باشد.

به همین منظور بسیاری از شرکت ها، اصولا راه میانجی‌گری را انتخاب کرده اند. یعنی اصل کارشان پل شدن بین سفارش دهنده و سفارش گیرنده است. این شرک ها که شرکت های اطلاعاتی نام دارند، کارشان جمع آوری داده های مورد نظر با اهداف بازاریابی برای انواع کسب و کارهاست.

همانطور که اشاره کردیم بازار ساخت و ساز، حرفه ای است که کسب و کارهای زیادی به آن مرتبطند. از همین رو دسترسی داشتن به شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی در تهران می تواند بانک اطلاعاتی بسیار مفید و البته ضروری برای شما باشد. با دسترسی به این بانک اطلاعاتی شما می توانید به سادگی کارفرمایان ساختمانی را پیدا کنید و زودتر از بقیه به نیازهای آنان در زمینه کاری خودتان پاسخ دهید.

اما دسترسی به شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران چگونه می تواند به بازاریابی شما کمک کند؟ با فرض اینکه به این اطلاعت تماس دسترسی پیدا کرده اید، چگونه می توانید به شکل موفق از آنها استفاده کنید؟

 

 

اهمیت بانک اطلاعاتی شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران

امروزه بسیاری از کسب و کار ها برای موفقیت بیشتر روش بازاریابی تبلیغاتی را درپیش می گیرند. بازاریابی تبلیغاتی، یکی از روش های غیر مستقیم بازاریابی است. یعنی تعیین بازخورد آن هیچگاه به طور دقیق مشخص نمی شود. چون ارتباط مستقیم و دوطرفه با مخاطب وجود ندارد. تحقیقات بسیاری که در این زمینه ها صورت گرفته نشان می دهد که احتمال موفقیت با بازاریابی تبلیغاتی چیزی در حدود 10 درصد یا کمتر است. به خاطر اینکه شما تمام مخاطبان را مورد هدف قرار می دهید و امیدوار می مانید که مخاطبان هدف شما هم تحت تأثیر تبلیغات قرار بگیرند. که صادقانه در زمینه ساخت و ساز، کارفرمایان از قشری نیستند که به این راحتی ها جذب تبلیغات شوند.

از طرفی فعالیت در شبکه های مجازی برای بازاریابی در کار ساختمان، گرچه مفید است، اما آنقدرها ضروری نیست. چراکه در شبکه های مجازی شما باز هم با مخاطب عام طرف هستید. کسانی که صفحات شبکه های اجتماعی شرکت شما را دنبال می کنند الزاما در زمره مخاطبان هدفتان نیستند. بلکه اغلب افراد علاقه مند دهستند. همچنین حرفه ای هایی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند، به سختی از طریق شبکه های اجتماعی طرف همکاری انتخاب می کنند.

روش های بازاریابی الکترونیکی دیگر مانند ایمیل مارکتینگ هم اصولا در ایران جوابگو نیستند. چون ایرانی ها هنوز آنچنان که باید و شاید از ایمیل به عنوان یک ابزار ضروری و هرروزه استفاده نمی کنند.

در بین روش های بازاریابی الکترونیکی، داشتن رتبه های بالا در موتورهای جستجو، یا آنلاین مارتکینگ بیشترین اهمیت را دارد. راه انداختن وبسایت در بخش بازاریابی مهم است، اما اهمیتش به شکل مستقیم نیست. از منظر حرفه ای اعتماد مردم و مخاطبان هدف شما به وبسایت های رسمی بسیار بیشتر از صفحات مجازی است. این از دو جنبه مهم است. یکی اینکه اگر بتوانید با فعالیت مناسب روی سایت خود به رتبه های برتر موتورهای جستجو در کلیدواژه مخصوص کسب و کار خود برسید، احتمال جذب مخاطبتان بیشتر خواهد بود. و دوم اما مهمترین جنبه داشتن وبسایت خوب، دادن یک وجهه رسمی تر به کسب و کار شما است. وبسایت مرجع کسب و کار شما است. جاییکه که بعد از هرگونه بازاریابی، مردم برای شناخت بیشتر شما به آن مراجعه می کنند. اما مهمترین معضل در زمینه بازاریابی با سئو، این است که باید وقت و هزینه بسیاری صرف آن کنید تا بتوانید کم‌کم از رقبا پیشی گرفته و به رتبه های اول جستجو برسید. تعداد شرکت هایی هم که خواسته اند با صرف وقت و هزینه کم به جایگاه خوبی در این زمینه برسند اما به شدت شکست خورده اند، خیلی زیادتر از نمونه های موفق است.

پس اولین و مهمترین گام شما برای بازاریابی استفاده از روش هایی زودبازده تر است. پخش کردن تراکت و زدن بیلبورد، که یکی کم هزینه است و دیگری بسیار پرهزینه، روش هایی هستند که گرچه اثرگذارند، اما تحقیقات نشان داده اند که امروزه تأثیرشان کمتر از 5 درصد است.

به همین دلیل در گام اول بازاریابی، شناخت و دسترسی به مخاطبان هدف درجه اول اهمیت خیلی زیادی دارد. وقتی به شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران دسترسی پیدا کنید، دو کار می توانید با آن انجام دهید.

اول بازاریابی پیامکی است. سابقاً این روش جذب بالایی داشت، اما امروزه اعتماد مردم به پیامک های تبلغاتی عادی خیلی کم شده. خیلی از پیامک های تبلیغاتی که با هزینه بالا برای مخاطبان هدف فرستاده می شوند، بدون دیده شدن پاک شده یا به عبارتی به پیامک های سوخته بدل می شوند. از طرفی از روش بازاریابی پیامکی آنقدر سطحی و بد استفاده شده، که گاهی اوقات استفاده از این متد بازاریابی نه تنها جذب مخاطب نمی کند، بلکه به تبلیغات معکوس تبدیل می شود.

روش دوم برای استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران، بازاریابی تلفنی است. اشاره کردیم که با استفاده از متد بازاریابی تلفنی می توانید مستقیما با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است دیگران چندان این روش را توصیه نکنند، اما واقعیت این است که اگر از این روش به درستی استفاده شود می تواند بسیار موثر باشد.

تحقیقات نشان داده که هنوز هم با استفاده صحیح و منطقی از بازاریابی تلفنی و پیامکی، می توانید تا حدود 80 درصد از این روش ها بازخورد مثبت بگیرید.این درصد بالا، اهمیت زیادی مخصوصاً در ابتدای کسب و کار شما خواهد داشت. هرچه گستره مخاطبان شما بیشتر باشد، کسب و کار پرسود تر و موفق تری خواهید داشت.

از این رو ابزار مهم و ضروری برای بازاریابی تلفنی و پیامکی صحیح، دسترسی به بانک اطلاعاتی است. اما بانک اطلاعاتی شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران را از کجا می توان تهیه کرد؟ چگونه می توانید از صحت اطلاعات بانکی که تهیه می کنید مطمئن باشید؟

چگونه شماره موبایل کارفرمایان ساختمان را به دست بیاوریم؟

اولین و بدوی ترین راه این است که خودتان راه بیفتید و با حضور میدانی در محل پروژه اقدام به دریافت شماره موبایل کارفرمایان کنید. اما خب این روش طبیعتاً وقت و هزینه بسیار زیادی از شما خواهد گرفت.
اما به جای اقدام مستقیم می توانید از میانبرها استفاده کنید. بانک های اطلاعاتی شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران به صورت پکیج های آماده موجودند. دسترسی به این بانک های اطلاعاتی باعث صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شما خواهد شد. شرکت های تقریباً زیادی هستند که می توانند این بانک اطلاعات را در ازای مبلغی در اختیار شما قرار دهند. اما نکته مهم در این مورد به روز بودن و قابل اتکا بودن این اطلاعات است. متاسفانه بسیاری از پکیج های موجود در بازار مدت ها پیش اطلاعات خود را به روز رسانی کرده اند و به همین خاطر نیمی از شماره های موجود در بانک اصلاً به درد شما نخواهد خورد و عملاً شماره های سوخته خواهند بود. از این رو بهتر است برای گرفتن این اطلاعات، به شرکتی مراجعه کنید که به صورت تضمینی، پکیج به روز شده و قابل اطمینان به شما ارائه می دهد.

شرکت سازه یاب، از جمله شرکت هایی است که پکیج بانک اطلاعاتی شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران را در اختیار دارد و به شما ارائه می کند. این شرکت با به کارگیری متخصصان حوزه ساختمان، کار شما را آسان کرده. به این صورت که نیروهای سازه یاب با حضور میدانی در محل پروژه های ساختمانی در نقاط مختلف تهران، اطلاعات تماس از جمله شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی را دریافت می کنند. اطلاعاتی که به شکل کامل در پکیج ها موجود است. از جمله مزیت های پکیج اطلاعاتی سازه یاب به روز بودن اطلاعات آن است. چراکه متخصصین شرکت حضور مدام سر پروژه ها دارند و دربازه های زمانی کوتاه دوباره اقدام به جمع آوری اطلاعات جدید می کنند.

با دسترسی به این پکیج شما می توانید به راحتی راه ارتباطی مستقیم با بازار و مخاطبان هدف خود پیدا کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

 

چرا سازه یاب؟

بانک اطلاعاتی سازه یاب از شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی تهران، اولین و جامع ترین پکیج اطلاعتی است که شامل حدود 22500 مورد از اطلاعات تماس کارفرمایان، آدرس پروژه ها، تصویر پروژه و غیره می باشد. مهمترین نکته در باره بانک اطلاعاتی سازه یاب به روز بودن آن است. همکارن ما مدام در تلاش هستند تا اطلاعات موجود در پکیج هرچه به روز تر و صحیح تر باشد به طوری که تعداد شماره های منسوخ در این پکیج نزدیک به صفر است. اطلاعاتی که می توانند تأثیر به سزایی در فرآیند بازاریابی شما داشته باشند و رونق کسب و کار شما را بهینه سازی کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.