بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب و مزایای آن

بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب | مزایای بانک اطلاعات سازه یاب


بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب و مزایای آن

صنعت ساختمان‌سازی در هر کشوری در ردیف صنایع مادر به شمار می‌رود که می‌تواند در نقش موتور محرک اقتصاد یک کشور ایفای نقش کند. تداوم حیات بسیاری از مشاغل در گرو رونق ساختمان‌سازی در کشور است. یک ساختمان از مرحله شروع اخذ مجوز‌ها تا اتمام ساخت و فروش به مشتری چرخه‌ای را طی می‌کند که در آن مشاغل زیادی نقش‌آفرینی می‌کنند. یک چالش مهم و اساسی در این مسیر وجود دارد. افراد و مشاغل مختلف چگونه باید از احداث یک ساختمان در یک منطقه خاص مطلع شوند؟ بسیاری از مشاغل دارای محصولات ارزشمندی هستند یا توانایی ارائه خدمات باکیفیتی درزمینهٔ احداث ساختمان رادارند؛ اما در معرفی محصولات و خدمات خود به صاحبان پروژه‌های ساختمانی دچار مشکل می‌شوند. ما در سازه یاب این مشکل را برای ساکنان شهرهای تهران و کرج برطرف کرده‌ایم. بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب، یکی از برترین بانک‌های اطلاعاتی صنعت ساختمان‌سازی در سطح کشور به شمار می‌رود. در ادامه با ما همراه باشید تا شمارا از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب مطلع سازیم.

چرا صنعت ساختمان‌سازی موتور محرک اقتصاد در کشور به شمار می‌رود؟

بیکاری یکی از بزرگ‌ترین بلایایی است که یک اقتصاد را رنج می‌دهد. اگر مردم یک کشور شغل مناسب داشته باشند، می‌توانند درآمدهای مکفی نیز برای خود کسب کنند و یک زندگی آبرومند را پشت سر بگذارند. بنابر اطلاعات آماری که در کشور منتشرشده است به ازای هر 57 مترمربع خانه‌ای که در کشور ساخته می‌شود، یک شغل پایدار به وجود می‌آید. این نکته نشان‌دهنده اهمیت بسیار زیاد صنعت ساختمان‌سازی در ایجاد اشتغال است. همچنین سهم بخش مسکن در اشتغال‌زایی در کشور ما بیش از 15 درصد است که این عدد بسیار قابل‌توجهی در میان صنایع مختلف به شمار می‌رود.
به‌طورکلی صنعت ساختمان‌سازی با بیش از 120 شغل به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط است. نگاهی کوتاه به همین اعداد و ارقامی که به آن‌ها اشاره کردیم، به هر عقل سلیمی اثبات می‌کند که می‌توان بارونق دادن به صنعت ساختمان‌سازی، یک کشور را از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی بیکاری نجات داد.
حال وقت آن است که به یک سؤال مهم پاسخ دهیم؛ چگونه ارتباط بین مشاغل و صنعت ساختمان‌سازی را در بالاترین سطح ممکن برقرار کنیم؟ پاسخ این سؤال را ما در سازه یاب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. فقط کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب

چرا بازاریابی به روش سنتی در صنعت ساختمان‌سازی محکوم به شکست است؟

در دنیای امروز برای این‌که بتوانید در رقابت سنگین و بسیار جدی که در مشاغل و کسب‌وکارها وجود دارد، زنده بمانید و درآمد خوبی کسب کنید، باید از تمام ابزارهای موجود استفاده کنید. تبلیغات و بازاریابی به‌عنوان یک اصل غیرقابل‌اجتناب در مشاغل امروزی به‌حساب می‌آید. شما باید بتوانید در بین هیاهوی بسیار زیادی که در فعالیت‌های بازاریابی وجود دارد، صدای خود را به بهترین شکل ممکن به گوش مخاطب و جامعه هدفتان برسانید. ابزارهای مختلفی برای بازاریابی در حال حاضر در دسترس است که پیشنهاد ما به شما این است که به‌هیچ‌عنوان آن‌ها را نادیده نگیرید و از ظرفیت‌های آن‌ها نهایت بهره‌برداری را بکنید.

بیشتر بخوانید: معرفی پروژه های ساختمانی
یکی از این ابزارهای بسیار مفید، بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب است. اجازه بدهید اهمیت استفاده از بانک جامع اطلاعات ساختمان را با ذکر یک مثال برای شما تشریح کنیم.
تصور کنید شما در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی فعال هستید. تمام شیرآلاتی که شما تولید می‌کنید، برای نصب در یک ساختمان مورداستفاده قرار خواهند گرفت. حالا فرض کنید شما در شرکت خود تصمیم می‌گیرید که بودجه‌ای برای فعالیت‌های بازاریابی اختصاص دهید و به تبلیغات شیرآلات بهداشتی تولید شرکت خودتان بپردازید.

سازه یاب
درروش سنتی که سال‌ها قبل از آن استفاده می‌شد، باید متناسب با بودجه در اختیارتان یک گروه بازاریابی استخدام کنید و از آن‌ها بخواهید که کار تبلیغات میدانی را برای محصولات شما انجام دهند. از طرفی مشتری هدف اصلی شما نیز ساختمان‌سازها هستند. پس به نظر می‌رسد باید تمرکز ویژه‌ای را برای ارتباط‌گیری با سازندگان ساختمان‌ها اختصاص دهید. تیم بازاریابی نیز تصمیم می‌گیرد تا در سطح شهر بگردد و پروژه‌های ساختمان در حال ساخت را پیدا کند. بعدازآن به ارتباط‌گیری با سازندگان آن‌ها مشغول شود.

برفرض که این کار توسط بازاریابان قابل انجام باشد. چندین ایراد اساسی به این نوع بازاریابی وارد است:‌

1- زمان در کار تبلیغاتی به‌عنوان یک فاکتور بسیار مهم به شمار می‌رود. در این روش شانس چندانی برای پیروزی در برابر رقبای ثروتمند و بزرگ خود ندارید. چراکه آن‌ها به سبب هزینه بیشتری که صرف می‌کنند، همواره یک یا چند گام از شما جلوتر هستند.
2- در این روش هیچ‌گاه اطلاعات شما از ساختمان‌های در حال ساخت به‌روز نیست. چون طبیعتاً هرروز ساختمان‌های جدیدی در سطح شهر فعالیت شما در آغاز به کار می‌کنند. لذا شما عملاً امکان شناخت پروژه‌های جدید در حال ساخت را تا حدودی از دست می‌دهید.
3- صاحبان پروژه‌های ساختمانی معمولاً خرید شیرآلات ساختمانی را به مراحل انتهایی احداث ساختمان موکول می‌کنند. به‌این‌ترتیب شما باید به‌صورت لحظه‌ای وضعیت ساختمان‌های شناسایی‌شده را تحت رصد و پایش قرار دهید. این کارگر نگوییم که غیرممکن است، عملاً انرژی و زمان زیادی را از تیم شما تلف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: کابینت و انواع آن
سه مورداشاره شده تنها گوشه‌ای از نقاط ضعفی است که برای این مدل بازاریابی می‌توان مصور بود؛ اما راه‌حل جایگزین پیشنهادی ما به شما بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب است. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص مزایای استفاده از بانک جامع اطلاعات ساختمان خوب بحث کنیم.

بانک جامع اطلاعات ساختمان چه کاربردی دارد؟

تا اینجا که متوجه شدیم بازاریابی سنتی در صنعت ساختمان‌سازی یک امر شکست‌خورده است. پس راه‌حل جایگزین چیست؟ واقعیت این است که دنیا به‌سرعت در حال پیشرفت است و کسب‌وکارها برای آن‌که بتوانند به حیات خود ادامه دهند، باید بتوانند خود را با تغییرات تکنولوژی سازگار کنند. این تغییرات تکنولوژی در بحث بازاریابی و تبلیغات نیز همانند سایر حوزه‌ها کاملاً به چشم می‌خورد. پیشرفت‌های حوزه بازاریابی همگی در جهت سهولت کار مشاغل بوده است. هر کسب‌وکاری مایل است که با صرف هزینه محدودتری مخاطبان هدف خود را شناسایی کند و صدای خود را به آن‌ها برساند.
در صنعت ساختمان‌سازی، با ابداع بانک‌های جامع اطلاعات ساختمان، انقلابی در عرصه تبلیغات و بازاریابی مشاغل مرتبط با ساختمان‌سازی به وقوع پیوست. کسب‌وکارهایی که به سراغ استفاده از این بانک‌های اطلاعاتی رفتند، به‌سرعت از سایرین پیشی گرفتند و موفقیت‌های چشم‌گیری را برای خود به ارمغان آوردند.

بانک اطلاعات سازه یاب
حالا بهتر است به این سؤال پاسخ دهیم که بانک اطلاعات جامع ساختمان چیست؟ یک بانک جامع اطلاعات ساختمان، مجموعه‌ اطلاعات لازم درباره ساختمان‌های در حال ساخت در یک منطقه جغرافیایی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید از تمامی معایبی که در خصوص بازاریابی سنتی به آن‌ها اشاره کردیم، عبور کنید. بازاریابی به روش سنتی علاوه بر تمام ناکارآمدی‌ها و نارسایی‌هایی که دارد، هزینه‌ نسبتاً بالایی را نیز به شما تحمیل می‌کند؛ بدون آنکه نتایج مطلوب موردنظرتان را به دست بیاورید.

بیشتر بخوانید: بانک مشاغل ساختمانی
اما بانک اطلاعات جامع ساختمان به شما کمک می‌کند که با صرف هزینه به‌مراتب کمتر، نتایج بسیار مطلوبی برای امور بازاریابی محصولات و خدمات خود در حوزه صنعت ساختمان‌سازی به دست آورید.

چرا پیشنهاد ما به شما استفاده از بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب است؟

در سال‌های اخیر بانک‌‌های اطلاعات ساختمانی متنوعی توسط شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف ارائه‌شده است. هرکدام از آن‌ها نیز دارای ویژگی‌های مثبتی هستند؛ اما شما نیاز به یک بانک جامع اطلاعات ساختمانی دارید که پاسخ‌گوی تمام نیازهای شما در حوزه بازاریابی‌ محصولات و خدمات شرکت‌تان باشد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب است. در ادامه تنها به گوشه‌ای قابلیت‌ها و مزایای بی شما بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب اشاره می‌کنیم:

فعالیت گسترده در سطح شهرهای تهران و کرج

سازه یاب با بهره‌گیری از کادری متخصص و مجرب، تمام پروژه‌های ساختمانی که در مناطق 22 گانه شهر تهران و همچنین کرج در حال ساخت است را رصد و پایش می‌کند و اطلاعات آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

به‌روزرسانی لحظه‌ای اطلاعات

اطلاعات موجود در بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب، در لحظه به‌روزرسانی می‌شود و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که هیچ‌کدام از پروژه‌های ساختمانی که در شهر‌های تهران و کرج در حال ساخت است را از دست نمی‌دهید. این قابلیت برای بسیاری از کسب‌وکارها اهمیت دارد که سازه یاب با نهایت دقت آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جامعیت و دقت توأمان در دستور کار سازه یاب

همان‌طور که اشاره کردیم، سازه یاب اطلاعات تمام ساختمان‌های در حال ساخت در شهر‌های تهران و کرج را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد؛ اما لازم به ذکر است که این جامعیت در کنار دقت است که معنی پیدا می‌کند. ما به شما تضمین می‌دهیم که اطلاعات موجود در بانک اطلاعات جامع ساختمان سازه یاب به‌صورت دقیق توسط همکاران ما مورد ارزیابی و صحت‌ سنجی قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم که کمترین خطا در ارائه اطلاعات را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید : پروژه های تهران

اطلاع دقیق و آنلاین از مراحل احداث ساختمان‌ها

همان‌طور که پیش از آن نیز اشاره کردیم برای بسیاری از کسب‌وکارها مهم است که بدانند یک ساختمان در چه مرحله‌ای از ساخت به سر می‌برد. ما در سازه یاب این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده‌ایم تا بتوانید تمام ساختمان‌ها را از زمان پی‌ریزی تا اتمام زیر نظر داشته باشید و هر زمان که نیاز داشتید فعالیت‌های بازاریابی خود را در خصوص ساختمان‌های موردنظر آغاز نمایید.

قابلیت انتخاب ساختمان‌ها متناسب با نیاز و سلیقه شما

گاهی اوقات ممکن است که شما ارائه‌دهنده خدمات یا محصولاتی باشید که در یک یا چند موقعیت جغرافیایی خاص موردنیاز باشد. در این مواقع نیاز خواهید داشت که در بانک جامع اطلاعاتی به جستجوی ساختمان‌های در حال ساخت در یک منطقه خاص بگردید. ما در سازه یاب این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که بتوانید ساختمان‌ها را به تفکیک موقعیت جغرافیایی و محله‌ها انتخاب کنید.
همچنین ابزارهای فیلتر و جستجوی بهینه دیگری نیز در سازه یاب به شما ارائه می‌شود که از آن میان می‌توان به جستجوی ساختمان‌ها بر مبنای تعداد طبقات،‌ متراژ واحدها، مراحل ساخت و … اشاره نمود.

بیشتر بخوانبد: شماره موبایل کارفرمایان ساختمانی

ارائه خدمات ارسال پیامک هدفمند

پس از شناسایی جامعه هدف خود از میان پروژه‌های ساختمانی که در کشور در دست‌ساخت است، می‌توانید اقدام به ارسال پیامک هوشمند تبلیغاتی از بستر سایت سازه یاب نمایید. همچنین تمام اطلاعات هویتی و شمار تماس پروژه‌های ساختمانی در دست‌ساخت در اختیار شما قرار داده می‌شود.

کلام پایانی

مجموعه سازه یاب کار خود را از سال 1399 در شهر تهران آغاز نمود. تمام تلاش سازه یاب گرد هم آوردن کادری جوان، پرنشاط، باانگیزه و متخصص بوده در حوزه مدیریت کسب‌وکار و آی تی بوده است. جوانان فعال در این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات برتر به شما عزیزان معطوف کرده‌اند. همچنین ما قائل به بی‌نقص بودن کار خود نیستیم اما در عرض یک سال پیشرفت بسیار چشم‌گیری در مرتفع ساختن مشکلات موجود، حاصل کردیم.
ایده راه‌اندازی بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب، مورد استقبال بسیاری از کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه ساختمان‌سازی قرارگرفته است و در طول یک سال نظرات و پیشنهادات محبت‌آمیز بسیاری از طرف مشتریان به دست ما رسیده است که جای شکرگزاری دارد.
اما ما به‌هیچ‌وجه به آنچه دست‌یافته‌ایم، قانع نیستیم و تلاش خود را برای پیشرفت و حرکت پرشتاب به سمت جلو متوقف نمی‌کنیم. در حال حاضر اطلاعات بیش از 22500 پروژه مسکونی در سازه یاب موجود است که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. اطلاعاتی نظیر شماره تماس سازنده، مرحله کار، آدرس پروژه، تصویر پروژه، تعداد طبقات و واحدها، متراژ، نقشه گوگل‌مپ و غیره را می‌توانید در بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب به‌راحتی مشاهده کنید.
شیوع ویروس کرونا به همه ما ثابت کرد که برای زنده ماندن کسب‌وکارها باید به سراغ راه‌حل‌های جدیدی برویم. سازه یاب این مسیر دشوار را برای شما هموار کرده است. موفقیت شما در کسب‌وکارتان، آرزوی قلبی ما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.
کلمه کلیدی: بانک اطلاعات ساختمان سازه یاب

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.